MIN LÖRDAG

Publicerad 2013-07-09 17:14:33 i Allmänt,

Jag borde väl egentligen uppdaterat det här i Lördags men hela dagen var upp bokad och när jag sedan kom hem var jag döds trött. Så tänkte berätta om min Lördag nu istället.

Min Lördag handlade alltså om mode! Min mamma jobbar i en nystartad butik vid namn Pirjo. Pirjo heter dessutom designen och hon som syr alla kläderna. Gatan där butiken ligger hade ett event där de stängde av hela gatan för att alla resturanger och butiker kunde ta del av gatan med bord ute på gatan. Pirjo hade då en modevisning på gatan vilket var jätte kul! Åkte in till Nytorget vid halv två och åkte sedan hem vid halv sju. Efter det var jag så trött så jag kunde ha somnat i bilen påväg hem. Lyckligtvis kunde jag hålla mig vaken så att jag sedan kunde somna gott när jag väl skulle sova. Det var lite om min trevliga Lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela