MY SECOND FAMILY

Publicerad 2013-07-23 12:10:40 i Allmänt,

Igår kväll tillbringade jag kvällen med min andra familj! Vi åt middag tillsammans och pratade mycket, som vanligt. Kändes verkligen som jag var en medlem i familjen. Efter middagen gick jag och Sara en promenad runt kvarteret. Som efterrätt hade vi två choklad kakor i bakfickan som vi tog då och då, haha! Vid ca 22.30 åkte jag hem för att återförenas med min bästa vän.
Bed, I <3 U!

Här är några bilder från igår. Kände att jag var så trött så jag var bara tvungen att ta en ego bild! Och sen var månen så extremt stor så va tvungen att knäppa ett kort på den också.
(Ps. Månen var större i verkligheten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela