NICE BABY!!

Publicerad 2013-07-29 00:07:47 i Allmänt,

NU ÄR DET DAGS!!! Nice baby!! Just nu sitter vi på planet och bara tar det lugnt. Har taggat till hela veckan nu och nu är vi äntligen påväg.

Gårdagen gick åt att packa, packa och återigen packa. Sovrummet såg ut som ett bombnedslag med kläder. Men efter en dags packning var alla 19.7 kg kläder i en resväska redo för att möta Franska Rivieran.

Idag har dagen gått åt att packa det sista, åka och hämta upp Moster och B för att sedan bege oss till Arlanda. Efter lite små kollande i butiker och en rejäl panikångest attack angående att vi var 3 min från att missa planet...! Aldrig varit så panikslagen i hela mitt liv!!! Som B sa: "En riktig nära döden upplevelse". Men nu sitter vi på planet och ska möta 31 grader och strålande sol, klubbande, stranden och staden Nice. Så himla Nice! (See what I did there, haha)

Mitt rum innan allt var i väskan - kaozz! Och jag och B på Arlanda - Nu kör vi!
(Inlägget skulle laddas upp i torsdags men det fungerade inte så testar två dagar efter istället, haha! Berättar mer om vad vi har gjort imorgon, så himla roligt!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela