NICE MED B!

Publicerad 2013-07-12 11:29:37 i Allmänt,

Jag har glömt att berätta!! 
Jag ska till Nice den 25 Juli med min favorit syssling Bianca! Det ska bli så himla kul! Ser väldigt mycket fram emot det. Min moster och hennes man har en lägenhet där. De brukar åka dit ganska ofta, det är som deras andra hem kan man säga. Och jag och B har alltid velat åka utomlands tillsammans och nu äntligen så ska vi det! Såklart ska moster också vara där.
 
Båda jag och B har varit där innan. Jag tror hon har varit där med någon kompis och släkten förut och jag har varit där en gång förut med mamma förra sommaren. Det var också otroligt mysigt när jag och mamma var där. Vi gjorde egentligen inte så mycket. Vi var mest på stranden och åkte till olika städer som man var tvungna att se, så som Monaco. Vi skulle också åkt till Cannes men det blev inte så, kanske blir denna gång istället. Mosters lägenhet ligger uppe på ett berg (man kan se utsikten på en av bilderna från deras lägenhet) så det har en helt otrolig utsikt. En minus är dock att bussarna som går upp för hela berget slutar gå vid 18 så om man vill vara ute på kvällarna måste man gå hela vägen upp. Mamma och jag gjorde det en kväll och jag hade skinnkjol på mig... Fatta vad svettig man blev!! Det tog ca 1 timme att gå upp för berget - bra motion med andra ord... Förhoppningsvis så kanske B och jag kommer få skjuts hem på kvällarna för moster har ju bil där. Om inte så är det bara att börja bergsklättra, haha! 
 
Bilderna nedan är från sommaren när jag och mamma var där. Längtar tillbaka såå mycket och ser jätte mycket fram emot att åka dit med B! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela