PLANERING INFÖR NICE

Publicerad 2013-07-18 21:05:22 i Allmänt,

Måste berätta om min mycket roliga dag igår! Hade bestämt att träffa min favorit syssling vid tc klockan 3. Först gick vi in på HM för att Bianca (och även jag) hade total värmeslag så hon var tvungen att köpa en klänning. Efter det åkte vi och shoppade lite. Sedan satte vi oss på en uteservering och delade på en stor tallrik sushi. Om jag ska vara helt ärlig så har jag aldrig varit så förtjust i sushi men den här gången var det faktiskt riktigt gott! Eftersom vi inte hade setts på jäätte länge var vi tvungna att prata av oss rejält. Efter det gick vi och köpte efterrätt - nämligen glass! Vi satte oss på en bänk i medis i den extrema värmen och fortsatte att prata av oss. Vid ännu lite avpratning gick vi och satte oss på en annan uteservering där vi tog en kall vitamin Well/ aloevera dryck och satte oss och började planera inför resan till Nice. Vilket gjorde att jag blev bara mer taggad! Ska bli så himla roligt!! Vid halv nio åkte vi sedan hem efter ännu lite mer prat, haha!

Dock har jag alltid oturen på min sida och känner mig sjuk och har dessutom ont i halsen... ååh så typiskt!! Idag har jag druckit säkert 10 koppar te och försökt kurera mig förutom ett trevligt besök hemma hos Moas mormor och morfar. Vi satt och prata i solen i ungefär 1 1/2 timme, vi fick även bullar och saft. Humöret steg i grad iallafall så vi får häl hoppas det hjälper också! Trevligt var det vilket som iallafall! Nu ligger jag i soffan och försöker återigen att kurera mig med en kopp te. Hoppas det bara är falskt alarm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela