SEAGATE BACKUP PLUS

Publicerad 2013-07-16 21:22:21 i Allmänt,

Seagate backup plus är ett av mina senaste inköp. Har nämligen haft min "skol" dator i 4 år nu och kände att det var dags att göra en total backup, speciellt med alla mina bilder. Fick denna dator när jag började i 7:an när vi sedan slutade 9:an och det var "Bye Bye" till Myrsjöskolan köpte jag ut datorn och har nu haft den i ett år till. Skulle helst vilja ha en ny dator nu när jag ska åka till Spanien, fresh start = ny dator. Men har inte råd just nu och känner att jag hellre vill "slösa" mina pengar i landet i stället på en ny dator. Det var också en anledning att köpa hårddisken innan Spanien, jag ville rensa ut allt så jag har plats för alla bilder som kommer tas i mitt nya hem! Så det är vad jag har hållit på med de senaste två dagarna, rensat ut allt. Blev lite frustrerad i början pågrund av att jag inte förstod mig på den och trodde jag var tvungen att fråga någon (vilket jag inte orkade) eller lämna tillbaka den. Men som det tekniska proffset jag är (eller...?) så listade jag ut hur man gjorde. Så nu är jag snart klar! 
Såhär ser denna ut. Inte för att det är något intressant men tänkte att jag kunde liva upp inlägget med en bild, haha! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela