SMOOTHIE´S

Publicerad 2013-07-13 22:55:01 i Allmänt,

Jag har fått tillbaka min smoothie crave! I början av 9:an åt jag bara smoothie till frukost och jag njöt verkligen. Jag längtade till mornarna för att jag visste att jag skulle få äta min smoothie. Men sen tröttnade jag ett tag men det var inte förens härom dagen när min mamma nämde att vi borde köpa mer bär för att göra smoothie, då fick jag tillbaka mitt crave för smoothie. Jag tycker det är så enkelt och jag har kommit på att det är ännu enklare när man tar tinade bär istället för frysta...haha! Vi säljer nämligen smoothie på jobbet och när vi gör dem så har vi kokta (pågrund av hepatit "nojan") så går det både mycket enklare och, ur min synpunkt, tycker jag det blir mycket godare. Sen såklart kanske inte jag har det allra nyttigaste receptet och inte det mest avancerade heller. Jag tar bara bär, banan och vaniljyougurt. Vissa kanske tycker det blir för sött, men jag som gillar sött tycker att det är jätte gott. Haha, lite spontant inlägg såhär på kvällskvisten (när jag egentligen borde sova...) men kände att jag var tvungen att förmedla att jag "äntligen" har fått tillbaka min crave för smoothie! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela