STRANDSATT I LÄGENHETEN...

Publicerad 2013-07-11 14:38:00 i Allmänt,

Ååhh!! Som rubriken säger så är jag verkligen strandsatt i min egen lägenhet... Jag har ingen moppe för den är hos pappa, jag har inga joggingskor så jag kan gå och hämta moppen, jag har inget busskort heller. Jag har inget internet, dels för att iPaden är skit konstig och imorse tog mamma med sig både bredbandet och datorn. Och eftersom hon då tog med sig datorn kan jag heller inte fortsätta på mitt spanska brev... Det ända som jag har är mat, solen och mobilen. Men när man har kollat instagram typ 20ggr är det inte lika kul att kolla 21 gång. Men nu ska jag inte vara mer negativ. Var bara tvungen att få ut min frustration, haha!

Hade nämligen tänkt att åka till Nacka Forum idag och köpt lite grejer, som en bok, ett svart tub klänning och ett par svarta bikini trosor. Men eftersom jag är strandsatt fick jag spara mina planer till imorgon istället.

Just nu ligger jag med en svalkande Yollibox med blåbärs smak och solar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela