"HEJ, DET VAR LÄNGE SEN"

Publicerad 2013-06-26 20:36:46 i Allmänt,

Hej, det var länge sen! (Typiska stela hälsnings frasen,haha!) 
 
Dock var det väldigt länge sen. Det var så länge sen så att jag var tvungen att tänka efter en extra gång vad mitt lösenord var. Fick ett sms från min kompis igår där det stod att jag borde börja blogga igen, iallafall när jag åker ner till Spanien. Det slog mig då att jag faktiskt saknar att blogga, vet inte riktigt anledningen varför jag har tagit en "paus". Känns mer som att jag inte har orkat pågrund av olika anledningar. Dock när folk jag känner kommenterar och uppmuntrar mig att börja blogga igen blir det som en pushning. När jag idag då läste lite inlägg från min egen blogg kände jag att det var dags igen. 
 
Eftersom jag inte har då bloggat på ca en månad är det mycket som har hänt. Ska försöka sammanfatta allt de viktiga som har hänt under den här måndaden så inlägget inte blir allt för långt. 
 
Åkte till Sandhamn med Vigdis, Klippte mig, Skolavslutning, Hultsfred med Sara, Husarö med vänner. Okej det blev inte så långt men det känns som det är mycket mer som har hänt. Vi har dock bara haft sommarlov i 3 veckor och på de tre veckorna känns det som allt har hänt. De är bara de senaste 3 dagarna jag INTE har haft något planerat och det kommer inte hända något speciellt fram tills Fredag då jag ska jobba, ska även jobba både Lördag och Söndag. Där efter blir det en händelselös vecka igen. Om inte någon vill hitta på något? 
 
Ska försöka hålla mitt ord denna gång och underhålla bloggen. Det är nämligen ganska mycket som kommer hända under sommaren så det kan vara kul att dokumentera det så både ni och jag kan läsa. 
 
Hoppas ni alla har haft ett bra sommarov en så länge och hoppas resten blir lika bra (om inte bättre). 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela