KAN INTE SOVA

Publicerad 2013-06-28 00:50:08 i Allmänt,

Vad är det för fel på mig? Har lyckats somna direkt de senaste månaderna (förutom en natt). Och nu är det helt omöjligt... Gick och lade mig klockan 23.15 och nu 1.5 h senare fortfarande lika vaken dock mycket tröttare. Förlåt för gnället men känner att jag behöver lite skönhets sömn eftersom jag nämligen ska jobba imorgon. Dessutom kanske jag kunde bli lite tröttare genom att skriva ett inlägg på en ljus skärm så ögonen tillslut kan inte göra annat än att stängas. Förhoppningsvis gör de snart det. Gonatt på er alla som har samma problem som jag!

En glad (uttråkad) mig från kvällen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela