PREMIÄR PÅ BALKONGEN

Publicerad 2013-06-30 11:34:04 i Allmänt,

Igår Ikväll var mammas och min premiär middag ute på balkongen. Vi grillade kyckling, halloumi, broccoli, vi åt även sallad till det. En utsökt lördags middag med andra ord. Och kvällssolen blev pricken över i:et.

Gjorde jag inte så mycket mer än att jobba. Slutade vid tre sedan åkte jag hem för att sola. Sov inte så bra igår natt så det blev att jag somnade, vilket var väldigt skönt, haha! Kollade även på en sjukt bra film, en action thriller. Att rekommendera kan jag säga - Eagle Eye.

Just nu är det jobb som pågår, ända till fem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela