SCHEMA PLUS (+)

Publicerad 2013-06-28 15:47:02 i Allmänt,

Idag har jag lite mer på schemat än vad jag hade igår. Snart ska jag nämligen bli hämtad av pappa. Vi ska sen bege oss till Nacka Forum för att pappa har ett möte. När det är klart ska vi åka till polisen för att fixa ett nytt pass till mig. Not exited... Hatar nämligen att ta kort när man väl måste bli bra. För annars varje gång man åker utomlands eller bara tanken att bli ful på sitt pass är aldrig roligt. Dock är risken redan ganska stor att man kommer bli ful, så får väl accepta the fact. Sedan är det jobb i 2 h som gäller.

Så här ser jag ut idag:
(ursäkta tandborstningen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela