BARNVAKT I SOLEN

Publicerad 2013-05-06 23:29:57 i

Idag har jag verkligen inte gjort mycket. Legat i sängen halva dagen och degat. På eftermiddag/ kväll dock så blev jag spontan barnvakt, eller de som jag jobbar som barnvakt hos behövde lite snabbt barnvakt. Var ledig idag från skolan så jag kunde rycka in. Var där vid ca 5, och vid 6 gick vi ut i vår solen. Vi gungade, lekte med sand, snurrade m.m. Ibland är det verkligen härligt att glömma bort "vuxen" världen för ett tag och bara... Leka helt enkelt. Det var så härligt på något sätt, satt i sandlådan och njöt, haha! Vid 8 äkte jag hem, duschade snabbt för att sedan se på matchen Sverige- Vitryssland. Sverige vann, jihoo!

Nu ligger jag i sängen och har någon konstig verk i min mage...! Inte så kul eftersom vi har Spanska nationella imorgon. Ska försöka sova nu så att jag blir ordentligt utvilad och förhoppningsvis att min mag ont har gått över också tills imorgon. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela