BORED

Publicerad 2013-05-11 16:49:58 i

Jag är uttråkad till tusen. Ligger här på min säng och kollar ut i tomma intet, ibland även på min mobil också, haha. Inprincip väntar jag bara på att klockan ska gå så jag och min pappa kan åka. Kan inte säga var jag ska åka pågrund av olika anledningar, men kan säga det senare istället.

Vädret har varit helt fantastiskt idag och jag har faktiskt tagit mig tid att ligga i solen i ungefär 1 timme. När det hade gått en halvtimme bara kände jag att det blev väldigt varmt och var påväg att gå in. När jag sedan kollade ner på mina ben såg jag att jag hade fått en shorts bränna. Vilket resulterade till att jag vände på mig och stekte i solen lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela