CONVERSE

Publicerad 2013-05-02 18:24:34 i Allmänt,

 
Invigde mina nya converse igår. Har längtat efter att ha ett par vita till våren och sommaren, känns mer somrigt än ett par höga på något sätt. De röda invigde jag faktiskt idag. Jag hade på mig blåa jeans, en vit blus och röda converse till skolan idag. Faktiskt bra med en pappa som åker till Thailand ganska ofta att han kan köpa med sig converse till mig, haha! Blir nog inte några på ett tag nu, har redan ca 6 par kanske! (och ni som undrar så nej det är inte äkta. De kostar ca 300 kr och jag känner mer för att spara pengar än lägga ut 400 kr till för ett par som ser inprincip likadana ut. Men sån är jag, haters gonna hate.) Är nöjd över köpet iallafall och det är väl det viktigaste. 
 
Vad som står härnäst på dagens planering är läxor (såklart). Måste försöka göra klart än Samhälls uppgift som ska vara inne imorgon, och jag började igår... Good Luck Jennifer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela