DÅLIG DAG

Publicerad 2013-05-21 13:20:07 i Allmänt,

En bild beskriver mer en tusen ord...! 
 
Dagen började väl hysatt, förutom att jag försov mig en halv timme. Men det var ingen big deal direkt. Sen från klockan 9.00 har dagen bara varit skit...! Orkar inte säga vad som har hänt för det är inte värt att skriva det. Men den har verkligen inte varit bra. 
 
Just nu sitter jag hemma för jag har håltimme från klockan 09.20 till klockan 15.30. Så om en timme ungefär ska jag gå till bussen. Jag får hoppas att dagen blir bättre, vilket jag tvivlar på...! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela