DÅLIGT AV MIG

Publicerad 2013-05-20 13:58:09 i Allmänt,

Förlåt mig så jätte mycket för att jag inte upptaderat på ett tag. Känner att jag har tappat lite lusten, vilket inte är bra. Det är så mycket med skolan och annat så känns inte som jag har tid även fast jag bara ligger hemme och drölar ibland. Ska försöka vara bättre och det kanske även blir bättre om några veckor när sommarlovet börjar närma sig. Dock är det inte så många som läser min blogg så tror inte att gör någon "besviken" direkt. Bloggen är på ett sätt till för mig och känner att ibland går det lite nerför i bloggandet, men tror bara att jag inte riktigt har kommit igång än och fått det till en vana. Men ska försöka uppdatera mer! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela