Fredag 3/5

Publicerad 2013-05-03 23:22:25 i

Idag har de varit en mixad dag. Från jobbig, till bra, till chill, till deppig, till bra, till nu.

Dagen började med Engelska Nationella, gick väl bra tycker jag. Dock känns det lite sådär för jag förstod inte riktigt vad man skulle göra, men det är iallafall skönt att det är över. Sedan var det håltimme innan våran Spanska började, det var även där depp-modet yttrade sig. Vi övade inför Nationella och det gick inte bra... Tråkigt men sant. Dagen rullade sedan på som vanligt och var påväg hem. Träffade då på en kompis spontant i slussen som jag inte pratat med på jätte länge. Det var faktiskt väldigt trevligt att prata med honom och ha sällskap med någon för en gång skull. När jag äntligen var hemma var det dags för Samhälls uppsatsen. Hamnade i någon slags plugg-mode efter ett tag och skrev klart den på ca en timme. Vid 19.30 åkte pappa och jag hem till mamma på middag och HOCKEY!! Taggat hela dagen för dagens hockey match. Dock blev resultatet inte riktigt vad man velat men det var iallafall kul att kolla. REVEAL TIME: Jag är en tjej som ÄLSKAR ishockey.

Morgon dagens planering är inte riktig klar... Ska försöka ut och springa iallafall och tror jag även ska träffa en kompis för lite shopping In The City, haha!

https://cdn3.cdnme.se/4138491/7-3/pic_51842a21e087c3311d2f2a87.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/4138491/7-3/pic_51842a26ddf2b30dc4e39a75.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela