GRATTIS SIS

Publicerad 2013-05-12 17:48:43 i

Nu kan jag avslöja vad jag hade för igår kväll. Anledningen till varför jag inte kunde säga var för att jag visste inte om min syster läser min blogg och vi skulle nämligen åka och överraska henne. Tillbringade då kvällen med henne och hennes roliga vänner. Det var super kul, har aldrig träffat hennes vänner förut så det var kul att träffa dem i sammanhang med Camillas födelsedags fest. Det blev även tårtkastning, vilket slutade både dåligt och bra. Annars satt vi bara och snackade och spelade spel. Men andra ord jätte rolig kväll. Vid 1 tiden åkte jag hem till min kära säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela