KORTFATTAD DAG

Publicerad 2013-05-12 22:40:41 i

Min dag kortfattad:
Serverade kaffe med min "gamla" kompis (har inte pratat med henne på
jätte länge, så det var trevligt att träffa henne) på min mammas kompis visning. De ska nämligen sälja sin gård och då hjälpte vi till att servera kaffe till intressenterna. Efter det blev det lite shopping i Nacka Forum, köpte ett par jeans som jag kan visa imorgon. De bar sedan av hem, byta om, fixa sig, för att sedan fira Camilla en sista gång med middag med pappa, mamma, faster, pojkvän, jag och såklart födelsedagsbarnet.

Min dag kortfattad. Nu ska jag försöka sova eftersom jag ska upp mycket tidigt imorgon. Känner att man har vänt lite på dygnen de senaste dagarna pågrund av långhelg. Men det har varit så himla
skönt att bara kunnat koppla av de här dagarna. Imorgon dock, så börjar allvaret igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela