MIN VALBORG

Publicerad 2013-05-01 21:39:33 i Allmänt,

Min Valborg tillbringade jag med mamma och pappa hos våra (deras) vänner. De bjöd på en jätte god middag med Italienskt till förrätt, en extremt god lax rätt till huvud rätt och choklad mousse till efterrätt. Det var faktiskt väldigt trevligt. Varför jag inte tillbringade Valborg med folk i men egen ålder och inte gjorde vad de gjorde: FESTA! Var för att jag orkade inte...! Var så extremt trött igår och kände inte att jag orkade vara för social och "rolig". Därför passade de bra att bli bortbjuden hos vänner, bara lyssna på vuxna och bara ta det lugnt på något sätt (låter säkert jätte konstigt) men det var mysigt iallafall. Blev bjuden på ett annat alternativ av min kompis men varken hon eller min andra kompis skulle gå så kände inte för att gå ensam. 
 
Haha var så trött på kvällen att jag råkade somna! Dock tror jag inte det var någon fara för de är väldigt nära vänner till mina föräldrar så jag hoppas de inte tyckte jag var ohövligt på något sätt. Aja, kom hem vid ca 1 och då var det sängen som gällde. 
 
Lite bilder från Valborg. BTW de har en otroligt fin utsikt från deras tomt, dröm tomten kan jag bara säga! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela