NOSTALGI TRIP

Publicerad 2013-05-13 21:29:47 i

Jag var ute och sprang för en stund sen, kändes verkligen att det behövdes. Försökte läsa min svenska bok förut vilket resulterade till att jag somnade och när jag vakna så ville jag bli pigg och vad passar inte bättre då än en härlig löpar-runda. Har heller inte sprungit i pappas "områden" sen jag flyttade hit, så det var kul att springa förbi ställen som gav tillbaka minnen från när jag var liten. Fick världens nostalgi när jag kom fram till bron (bild nedan), dit brukade vi nämligen gå med dagis och jag kommer även ihåg att vi tyckte att den bron var så högt upp och att diket under bron var så stort. Haha, det var iallafall kul att se hur det såg ut idag. En liten nostalgi trip med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela