ONE DIRECTION <3

Publicerad 2013-05-09 19:04:04 i Allmänt,

Igår var en helt makalös kväll!!! Jag såg nämligen ONE DIRECTION LIVE I FRIENDS ARENA!!! Helt sjukt! Jag har egentligen aldrig varit något jätte stort fan av dem, men mina vänner Ruta och Annelie har fått mig att gilla dem mer och mer. Och erkänner verkligen att gårdagens konsert var helt otroligt bra. Haha kunde de flesta låtarna men de jag inte kunde sjöng jag med i iallafall, stämingen var på topp och det var svårt att inte sjunga med. Vi stod i 2 timmar konstant även fast vi hade sittplatser och jag har aldrig hoppat och skrikit så mycket förr. Efter konserten var över var jag helt slut och hade jätte ont i huvudet, men allt var verkligen värt det. Skulle inte byta ut den här kvällen för någonting annat. En otrolig och oförglömlig kväll med andra ord! Så glad att jag fick uppleva det och med dem. 
 
En liten bildbomb från gårdagen: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela