ROLIG DAG IGÅR

Publicerad 2013-05-05 17:16:31 i Allmänt,

Det var verkligen en fullspäckad dag igår, men extremt rolig. 
 
Började dagen med sovmorgon (finally!). Sedan njöt jag av en lång frukost, väldigt skönt att äntligen få sitta och njuta av frukosten istället för att svepa i sig allt snabbt och sedan gå till bussen. Det plingade till i min telefon efter det och det var min käre vän som gav som förslag att vi skulle åka in till stan. Gjorde mig då iordning och åkte och mötte henne. Vi gick runt på stan ca 2 tim innan hon var tvungen att möta sin mamma, vi åkte då till Forum där skildes vi även åt och jag fick runt lite i affärer. Fick med mig ett par svarta jeans, vilket verkligen behövdes. Sedan var det snabba ryck: var tvungen att göra mig iordning på 1 tim innan jag skulle möta Annelie vid Gullmars, där vi sedan åkte vidare hem till Nicolina. Vid 9 drog vi ut, åkte till Svedmyra där Annelies gamla kompis hade en fest. Det var mycket folk och faktiskt många som man kände igen från olika ställen. Det var en väldigt trevlig och rolig kväll, men det får sina spår dagen efter...! Haha somnade i min säng förut, var så extremt trött. 
 
Gårdagen i sin helhet var jätte rolig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela