SÅDÄR

Publicerad 2013-05-02 22:37:47 i

Idag har väl varit en sådär dag... Dock har själva innehållet varit bra men jag och mitt humör har inte varit på topp. Dessutom, allt vi har i skolan, blir ju inte direkt till ett plus om man säger så. Ska gå och lägga mig nu för att försöka få minst 7 h sömn iallafall. Försöker tagga om till imorgon där Nationella Prov i Engelska och Hockey VM står på listan, och såklart matte-, samhälle- och idrottsläxor.

Försöker hålla humöret uppe med en härlig vår bild från idag, när tjejerna stekte i solen på Idrottslektionen = härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela