SKURUBRO-KÖ

Publicerad 2013-05-02 08:04:35 i

Inte ovanligt att man sitter fast i kö pågrund av att folk inte kan köra över Skurubron normalt...! Min buss gick 07.20 hemifrån och om 5 min skulle jag varit framme vid Slussen men jag har åkt ca 1/5. Kul...! Som tur är ska vi fortsätta med vårt projekt arbete, så jag missar iallafall ingen viktig lektion. Försöker underhålla med denna bok nedan: Doktor Glas. Läser den i Svenskan och den är extremt tråkig, förstår inte mycket av den kan jag säga. Dock måste jag läsa ut den så nu passar det perfekt att försöka träla sig igenom den.

Hoppas ni andra inte sitter fast i kö och har en bra dag än så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela