SOVMORGON

Publicerad 2013-05-08 11:40:26 i

I väntan på bussen känner jag på mig att det här kommer bli en jätte bra dag!

Den börjar iallafall bra: Vår första lektion var inställd. Så istället för att börja 09.50 börjar vi nu 12.40, dock med Spanska Nationella, men när man nu känner sig utvilad så kommer det säkert gå bra. Litet spontant inslag: Jag ska försöka ha en positiv inställning till allt idag!

Det utspelar sig även lite andra roliga grejer idag. Avslöjar lite senare vad!
Annars ha en jätte bra, solig 8 maj, det ska iallafall jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela