The Mrs. Carter Show

Publicerad 2013-05-20 22:17:21 i Allmänt,

Världens lyckligaste tjej just i detta nu! Jag ska nämligen gå på BEYONCE´S KONSERT!!! Har letat biljetter som en galning på blocket i över 1 månad nu och äntligen så har jag dem. Konserten är den 29 maj och jag längtar dit mer en något annat. Jag ska gå med min kära vän Rutish (Ruta), as usual. Gick nämligen med henne på One Direction också. Vi hade även tänkt att gå på Bruno Mars konsert i November tillsammans men då är jag tyvärr bortrest/ bosatt i ett annat land, haha! 
 
Var på hennes konsert 2009 i globen, när min älskade bror överraskade mig. Han lurade mig att vi skulle gå på bio (dock var han lite klantig för han råkade nämligen säga att vi skulle gå på en film som det var 15 år gräns på och jag var då 12 år tror jag). Men sen på tunnelbanan påväg någonstans berättade han att vi skulle gå på Beyonce konsert och jag kommer ihåg att jag blev så himla lycklig. Tack broder min. 
 
Ser jätte mycket fram emot den 29 maj och även första gången jag har ståplatser på en konsert så nu ska det dansas! All the single ladies, all the single ladies, put your hands up, up,up,up, up, up, up...osv, haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela