El DÍA DE KLADDKAKA

Publicerad 2013-11-08 00:01:42 i Allmänt,

Kladdkakans daag! Och såklart firades det med kladdkaka efter skolan som vår kära elevkår hade bakat! Dock för att kunna avnjuta den var jag tvungen att stanna kvar i skolan en och en halvtimme eftersom de goda serverades inte förens klockan 17. Men under den en och en halvtimmen satt jag och gjorde.... ingenting, haha! Har typ inget att plugga (förutom små läxor), så jag lyssnade på musik istället och skrev även ett låångt sms till min pappa och svarade på alla hans 100 frågor. Blev en kort novell kan man säga. Efter kladdkakebaket så begav jag och Sofia oss hem. Tennisen började ju klockan 19 så mötte upp Beatrice och hade en ganska så oaktiv tennislektion. Nu under kvällen har jag inte gjort mycket och ska snart pallra mig in i duschen och förmodligen läsa i min svenska bok. Var ganska trött imorse så ska försöka gå och lägga mig tidigare idag. 
Ma fabulous kladdkaka! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela