FREDAG - 15 NOVEMBER (KVÄLL)

Publicerad 2013-11-22 18:21:22 i Allmänt,

Fortsättningen fortsätter... (haha!)
 
Somsagt så gick jag och Sofia då hem för att börja göra oss iordning. Vi började direkt eftersom vi alltid säger att vi ska ta massa kort men vi hinner aldrig det. Så den här kvällen började vi extra tidigt så vi verkligen skulle hinna det, haha! Vi sminkade oss, Sofia lockade håret, jag plattade det, klädde på oss och somsagt tog kort. Efter "fotograferingen" hade vi bråttom iallafall (hur lyckas vi Sofia?) vi började gå men Sofia sa att hon hade glömt nånting så var tvungna att gå tillbaka. Vi konstaterade då att vi inte skulle hinna så vi bad vår madre att ringa en taxi som skulle ta Sofia till mercadona för hon skulle träffa några där, och mig till hotellet där Camilla och pappa var. Vi gjorde oss lite iordning på hotellet och väntade på att Sofia skulle ringa eftersom vi alla skulle äta tillsammans. Vi åt på min och Sofias favorit resturang och hade en mysmiddag innan det var dags för mig, Sofia och Camilla att bege oss vidare. Dock gick vi inte dit jag trodde vi skulle gå, någion ringde nämligen Sofia och sa att vi skulle möta dem vid piren. Vi gick dit och då satt alla härliga människor och hade förberett världens mys!!! Det var så roligt och världens överraskning!! De började sjunga och hade massa gott med sig. Så mysigt! Efter ett tag bestämde vi oss för att dra vidare och baila baila. Kvällen var såååå rolig, blev dock lite segt i slutet och kallt, men kvällen var så himla rolig! Bästa spanska födelsedagsnatten ever!! Haha! Vi åkte sedan hem vid tre för att få en god natts sömn och vakna upp några timmar senare till min födelsedag. Haha lite sent nu kanske, men jag ville bara tacka alla som var med och firade min födelsedag den kvällen/ natten. Var så mysigt att ha er alla där och alla grattis och grattis kramar jag fick under kvällen och överraskningen och presenterna och allting, tack så jätte jätte mycket! 
 
 
 
Några bilder från vår "photoshoot" haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela