FREDAG - 8 NOVEMBER

Publicerad 2013-11-10 14:16:00 i Allmänt,

Fredagen alltså! I skolan hände det inte mycket som vanligt, det var en ganska lugn dag. Mest eget arbete och jag fick även reda på ett prov som jag blev ganska glad över. Dagen rullade på enligt schema och det avslutades med en jätte rolig idrottslektion. Eftersom jag och Sofia hade bestämt dagen innan att vi skulle vara hemma den här kvällen så bestämde vi oss efter skolan att gå till Eroski och köpa massa godis. Och när jag säger massa godis - så blev det MASSA godis. Anyway.. vi begav oss sedan hemmåt för lite pluggtimmar. Sofia hade nämligen en uppsats på 7 sidor som skulle skrivas klart och jag... hade ingenting, haha! Efter några timmar kände jag mig lite rastlös, gick då ner till Sofias rum och fick läsa igenom hennes uppsats - tog typ 100 år för mig.. hehe..! Vi satt sedan där och stirrade på våra lysande dataskärmar tills vi fick sällskap av vår lille hermano menor. Han satt i mitt knä och visade massor av pingvin sånger, Sofia och jag diggade som tusan där ett tag, haha! Efter en stund blev det mat och vi gick ner och pratade med vår madre, hon poppade även lite popcorn till oss som vi skulle få ha att mysa med. Planen var ju somsagt att vi skulle kolla på film men efter ca 100 snapschat videos och lika många bilder, karaoke, musik, skratt och prat kände vi att vi hade lite för mycket energi för det. Dock efter ca 100 snapchats videos till började energin rinna ut och vi blev istället extremt trötta. Ingen av oss orkade dock gå och göra sig iordning för natten så vi la oss i Sofias säng med lite chillmusik i bakgrunden och vilade. Efter ca 1/2 timme konsterade vi att vi båda hade somnat och det kanske var bäst iallafall att gå och lägga sig. Borstade då tänderna och gick till våra varsina sängar. Väl i min säng somnade jag bums. Om man ska sammanfatta kvällen var den som en utekväll fast hemma, vi hade iallafall lika mycket energi. Roligt och mysigt är ju den bästa kombinationen. 
 
Lite bilder från myskvällen. Lucas var så stolt när han visade upp sin Svenne-outfit, så söt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela