FREDAG - 1 NOVEMBER

Publicerad 2013-11-03 14:11:00 i Allmänt,

1 November - Den mest iontressanta dagen. 
 
Dagen innehöll ingenting med andra ord. Jag och Sofia vakande ganska sent som vanligt och när vi precis hade vaknat berättade Mammen att de skulle åka till Malaga över dagen för att vara med Rauls föräldrar. Vi hade då hela huset för oss själva inprincip hela dagen. Vi tog då våra täcken och satte oss nere i vardagsrummet och åt frukost i soffan (schh!!). Där satt vi länge och väl och pratade lyssnade på musik och hade det jätte mysigt. Jag pratade även i Skype med min underbara vän Vigdis som jag saknar så mycket. Vi hann väl med att prata med varandra i ca 1 och 1/2 timme innan hon var tvugnen att göra lite ärenden. Jag satt då kvar i soffan några timmar till och myste innan jag gick upp på mitt rum. Försökte läsa lite i min svenska bok och gick även ut någon timme på solterassen och försökte bättra på brännan lite. När klockan började närma sig 20 var frågan om jag och Sofia orkade gå ut eller om vi skulle stanna hemma. Jag var inte så taggad men jag kände heller inte för att sitta hemma. Dagen innan hade jag nämligen lämnat mitt smink, dator, skolböcker, mm hemma hos Felicia. Kände då att jag ändå inte skulle känna mig fin och att det då inte skulle vara värt det. Bestämde mig då för att stanna hemma efter en snabbdusch men Sofia bestämde sig för att gå ut. Följde med henne en liten bit för att köpa godis till min hemmakväll och Sofia gick vidare. Hela kvällen kollade jag på olika serier och hade det bara mysigt. Gick väl och lade mig vid 2 och somnade som en stock. Vaknade dock några gånger av olika anledningar men när jag sen vakande morgonen därpå kände jag mig utvilad och redo för dagen. 
 
Myste med Cleo hela kvällen
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela