LÖRDAG - 9 NOVEMBER

Publicerad 2013-11-10 14:42:37 i Allmänt,

Gårdagen var väldigt mysig i sin helhet och den innehöll mycket. 
 
Vaknade runt 10 men kände inte riktigt för att möta dagen så jag låg kvar i sängen till 12 och fördrev tiden med att kolla på datorn etc. Vid 12.30 åt jag och Sofia frukost och efter det gjorde vi inte heller mycket. Solade, kollade på datorn, pratade, jag läste min svenska bok, sov lite till (haha!). Vid 18 kände vi för att göra nånting, planerna var dock ganska oklara då men vi bestämde oss iallafall för att gå till skolan för att möta upp några. Vid 19.30 var vi där och mötte då massa som hade bakat, kollat på film m.m. När skolan sedan stängde hade jag, Nikki, Fellan och Malle bestämt oss för att gå till piren och mysa. Vi skulle mötas vid ferian så innan det följde jag med Fellan hem för lite snabbt ombyte. Vi alla gick sedan till piren och vi tillbringade en jätte mysig kväll där med kortspel, prat m.m. Vid ca 12 kände vi för att börja dra oss hemmåt, vi mötte då upp Lisa, Ellen och Sofia och sällskapde hem. Vid ferian gick alla sin egen väg så jag och Sofia började traska hemmåt vår långa väg. Promenaden blev dock ganska innehållsrik med mycket prat. När vi nästan var hemma kände vi oss inte riktigt klara med vår deeptalk så vi satte oss i en park och pratade i 1 & 1/2 timme till. Välbehövligt och väldigt mysigt! Efter ett tag började det bli kallt och vi gick sedan in. Trots att vi inte hade varit ute på några klubbar eller haft en typical "ute kväll" somnade jag ändå klockan 3. Kände dock att den här kvällen var mer värd att somna tre än en typical "ute kväll". 
 
 
 
Bilder tagna från Nikki. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela