MÅNDAG - 11 NOVEMBER

Publicerad 2013-11-11 22:03:07 i Allmänt,

Dagen i väldigt kort! Måste nämligen in i duschen och läsa klart min svenska bok som jag nämnde tidigare. 
 
Killer game har somsagt dragit igång och alla var så himla satsiga, så kul! Utklädnad från topp till tå, med olika vapen vs skydd och alla sprang runt och var paranoida hela dagen. Det var iallafall kul (trots att jag blev dödad första dagen) men nu är det bara ännu roligare att se hur alla andra håller på och kunna stå utanför alltihop. 
Exempel på utklädnader - haha! 
 

Efter skolan började jag och Sofia vandra hemmåt när vi sedan vände ganska kvickt och gick tillbaka till skolan pågrund av att Sofia skulle möta upp Malle 17.30. Vi köpte då massa mellis på Eroski och satte oss i skolan igen och pluggade (= mest pratade alltså). Åt då den godaste yoghurt jag har smakat, det var så gott. Anyway.. (känner att det börjar bli mitt standard ord här, haha). Några fler tjejor joinade sedan vår pratbubbla och vi bestämde oss för att gå längst strandpromenaden för att hitta något gott milkshake ställe. Som tur va hittade vi ett och beställde in de godaste milkshakearna! Såklart tog jag mango smak! Efter någon timme började vi röra på oss, jag gick dock åt ett annat håll = hem! Kom hem kl 18 och hade egentligen bestämt mig för att inte gå på tennisen idag för jag har känt mig lite små krasslig hela dagen men sen tänkte jag "varför inte?" Mötte då upp Bea vid 10 i 19 och hade en timmas tennis som faktiskt, för omväxlingens skull, var väldigt lärorik. Kul! 
 
Somsagt så ska jag nu hoppa in och duschen och möta min huvudkudde med min svenska bok som sällskap.
Adios!  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela