SKYPE

Publicerad 2013-11-06 10:43:44 i Allmänt,

Hola Amigos! 
 
Sorry för att jag inte bloggar så mycket längre, men somsagt så händer det inte så mycket unsual things här nere längre. Jag kan berätta lite översiktligt om det senaste dagarna eftersom de har inprincip innehållit samma sak. 
 
Det första jag måste berätta är att jag inte har något plugg längre... SÅ SKÖNT!! För ca tre veckor sedan hade jag hur mycket som helst, och nu ingenting. Dock märker jag nu att Sofia har hur mycket plugg som helst. Så ska försöka hjälpa henne lite, och det som är bra med det är att jag läser några av hennes kurser i trean så det betyder bara att jag har lite fördelar inför de kurserna, så bra! Igår gick jag i skolan som vanligt och dagen rullade på, hade en svenska essä efter lunch som jag tycker faktiskt gick ganska bra! Slutade skolan vid 16.30. Trots den sena dagen så innehöll den inte så mycket göra - mest eget arbete vilket var skönt. Stannade kvar i skolan i en halvtimme efter jag hade slutat och höll Lukas sällskap, jag är så snäll - jag vet! Kände även att jag inte orkade gå hem riktigt eftersom man ändå tillbringar 7 timmar hemma innan man ska gå och lägga sig och hade dessutom inge plugg så det skulle varit att bara sitta isåfall. Vilket kvällen inprincip gick ut på iallafall. Jag kollade på youtube klipp, ingen av de serierna jag kollar på har det kommit ut ett nytt avsnitt på så det blev att hitta på andra saker att kolla på istället. Pratade även min saknade vän Sarabanana! Så kul att prata med henne! Tror vi pratade tre gånger på skype under gårdagens kväll, haha! Fick även prata lite med resterande medlemmar av min andra familj. Kul var det! Senare på kvällen försökte jag läsa min svenska bok som jag är tvungen att läsa ut snart. Sen somnade jag som en stock. 
 
Just nu sitter jag hemma och ska alldeles strax gå till skolan, börjar 11.20 idag och har endast två lektioner - så skönt! Efter skolan funderar jag på att gå på ett pass som en av eleverna anordnar, dock börjar det klockan 18 och jag slutar 14.40 så vi får se. Eftersom jag inte har något plugg så ställer jag mig frågan: Vad ska jag annars göra? 
Miss you guys!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela