SÖNDAG - 10 NOVEMBER

Publicerad 2013-11-11 21:29:41 i Allmänt,

Dagen med ingen nytta. 
 
Somsagt dagen började klockan 12.50, I KNOW - 12.50!!! Fattar fortfarande inte hur jag kunde vakna så sent, hatar att vakna sent och jag brukar aldrig göra det så det var bara sjukt märkligt! Aja, det blev ju inte så mycket till dag men klockan 15 plingade det till i min telefon, bestämde då en liten promenad dejt med Nikki klockan 16. Vi gick i ca 1 & 1/2 och pratade om allt möjligt, mötte även några buddies från el colegio på strandpromenaden! Kom hem klockan 18 då det var dags för lunch... eller vad man kan kalla det. Efter det försökte jag läsa lite i min svenska bok som jag ska ha läst ut tills imorgon men som jag har ca 70 sidor kvar i...! Lycka till Jennifer...! Kvällen bestod inte av så mycket heller, men trots det lade jag mig alledeles för sent och att vakna upp idag var inte kul. Juste! Pratade med mina päron ca 1 timme, grattade pappa på farsdag och berättade lite allmänt om livet här i funkan. Välbehövligt samtal kan jag säga. Känner att hemlängtan börja krypa sig in mer och mer. Tur att jag snart får träffa dem - bara 40 dagar kvar! Och tar det lugnt alla där hemma (som jag har pratat med mest). Jag tycker det INTE är en plåga att vara här nere, njuter som bara den och tycker mitt liv här nere är grymt. Finns bara saker jag saknar med vardagen hemma men det är inte saker jag vill ska vara här utan saker jag längtar till när jag är i Sverige. Haha, hoppas ni förstod det! 
Till en ära tänkte jag lägga ut en fin bild på min älskade pappa som ser ut en tomat (inte meningen - blev bara så, haha!). Grattis på Farsdag pappa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela