SÖNDAG - 17 NOVEMBER

Publicerad 2013-11-23 15:08:51 i Allmänt,

Ååh världens mysiagste morgon. Vaknade av att pappa såklart väckte både mig och Camilla (som han alltid gör, haha). Nej juste! Först vaknade jag av Camillas underbara alarmklocka som vägrade sluta. Och själv vaknade hon såklart inte så tillslut tog jag hennes mobil och stängde av den och försökte somna om. Dock 10 min senare kom pappa in och väckte oss. Anyway... Vi gjorde iordning oss ganska snabbt efter det och gick ner och åt hotellfrukost. Det är så roligt för alla pratar om hotellfrukost och hur gott det är, och så fort någon som bor här har besök av någon hemifrån bara längtar man till att få äta hotellfrukost, vilket man i vanliga fall inte alls längtar till hemma liksom. Men det var i allafall suuper gott och jag åt hur mycket som helst, haha! Efter det kände vi oss ganska trötta fortfarande så jag och Camilla gick och la oss igen och somande i 1 timme tror jag, haha! Trötta eller vad? Vi gick efter det upp och försökte komma på något att göra, men det är ganska svårt eftersom det är kallt och Fuengirola har inte så mycket att erbjuda i sevärdigheter och eftersom det var söndag var alla affärer stängda. Efter ett tag konstaterade vi dock att vi alla var sugna på glass, vi gick då runt och försökte hitta någonstans där det fanns glass men hittade inget som var öppet. Baskin ligger somsagt precis ovanför vårt hotell så efter lite övervägande vandrade vi dit igen och satt där i ca 3 timmar, tror jag det blev. Vi beställde in och åt mycket kan jag säga och bara pratade och bara va, så mysigt! Efter ett tag kände vi dock att vi hade suttit där tillräckligt länge så vi började traska till hotellet igen. Dock innan det gick vi runt lite i Fuengirola för att se om Fuengirola erbjöd nått på söndagar, men det var inprincip dött överrallt så efter det gick vi hem. Var på hotellet lite innan det var dags för en lite tidigare middag (21 alltså). Vi hittade då en urmysig resturang vid tapas torget som vi inte hade sett riktigt förut, så där slog vi oss ner. Dock var menyn ganska oklar och man förstod inte om det var tapas eller hela rätter. Men efter lite tester av olika maträtter, och såklart efterätt, var vi iallafall mätta och belåtna. Vi begav oss sedan hem till hotellrummet för att pappa och Camilla skulle upp tidigt med flyget dagen efter och jag var också ganska trött. Jag packade ihop mina saker som jag hade haft med mig och vi gick ner till taxin. Såklart var det ganska känslomässigt och jag ville egentligen inte att det skulle åka hem, så såklart började jag gråta.. Pappa ringde dock på kvällen när jag hade kommit hem och vi pratade lite och vi konstaterade att det inte var länge kvar tills vi sågs igen. 
 
Om man ska fatta hela förra helgen så var den verkligen, som jag, Camilla och pappa sa hela tiden, mat, sova, mat, sova och vvvväääääldig mysig!!!! 
Sista kvällen innan middagen. Love u sis
Jag och pappa! (Första kvällen)
 
MISS YOU!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela