SOVMORGON

Publicerad 2013-11-13 10:48:01 i Allmänt,

Hur ofta kan man börja inlägget med att säga att man har sovmorgon och faktiskt hinner lägga in ett inlägg på morgonen? 
- Helt sjukt! 
 

Dagen har ju samsagt inte riktigt börjat än eftersom jag vaknade för en timme sen och har, sen dess, hunnit äta frukost, göra mig i ordning och kollat på lite bloggar. Ska försöka gå till skolan lite tidigare så jag dels inte behöver gå en PW till skolan och sen är det bara skönt att komma till skolan för att kunna "varva ner" innan lektionen börjar. Men somsagt, trots att jag idag har sovmorgon, kommer det vara en lång dag. Mitt schema för dagen ser ut såshär:
- Spanska lektion 
- Lunch 
- Håla 
- Ekonomi 
- "Håla" har egentligen slutat men ska plugga fram till Lisa slutar 
- Naturplugg 
- Volontär möte 
- Linns pass, som jag egentligen inte ska gå på utan bara kolla hur det är. Är halvt sjuk och vill inte riskera att bli ännu sjukare. Det är därför. 
- Hem 
- Plugga 
 
Så kommer min dag se ut ganska kortfattat. Tror det kommer bli en ganska kul dag, förhoppningsvis flyter den bara på också. Kan även meddela mina vänner, för att göra er... jag vet inte? Glada kanske...?, så har det börjat bli kallt här... Kollade på väder appen på telefonen och det visade 13 grader, Gosh! Aja, det är ju fortfarande sol och såklart varmare i solen, men det börjar bli kallt här nere också kan jag meddela. Man känner att man har blivit van med värmen när man säger "Fy vad kallt...!" När det är ca 18-20 grader, haha! Aja, nu ska jag börja bege mig till skolan. Hoppas ni alla får en bra onsdag! 
Chiao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela