TENGO FRÍO

Publicerad 2013-11-25 18:17:30 i Allmänt,

Det här skulle verkligen sitta fint att the moment.
 
Sitter just nu i min säng, under alla täcken jag äger, och försöker tänka bort tanken att en stor varm choklad eller te skulle sitta som en smäck just nu. Försöker hålla händerna utanför täcket så kort som möjligt för att inte mina händer ska frysa till is.. Det är svin kallt här. Och jag vet att jag inte ska klaga för vi går fortfarande med skin jacka och converse, men när man kommer hem hemma i Sverige är det iallafall varmt inomhus. Här i Spanien verkar de inte ha något som heter värme inomhus så det är nästan kallare inne än vad det är ute, usch! Man kan därför inte riktigt koppla av heller, utan man går runt och spänner sig och fryser konstant. Inte det roligaste. Och tanken på att jag snart ska gå upp ur sängen, klä på mig träningskläder och dra mig mot tennisträningen lockar ju inte speciellt mycket just nu. Därför skulle det bara var helt fantasticó om jag hade en kopp varm choklad i handen och krypa ner i sängen och bara mysa. Men aja, det kanske kommer framåt jul.. Får jag iallafall hoppas! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela