VÄRLDEN BÄSTA MADRE

Publicerad 2013-11-26 10:53:18 i Allmänt,

Jag måste bara säga att jag har världens bästa värdmamma. Och nu ska jag berätta varför. Precis efter jag hade skickat iväg blogginlägget om varm choklad, hör jag steg i trappan. Jag trodde det bara var för att hon skulle fråga mig om någonting eller komma med tvätt eller nått. Men då kommer hon in med det ovan. Varm choklad med en gudomligt god kaka till. Fatta om jag blev chockad, kändes typ som hon hade läst mina tankar. Anyway.. det var verkligen gott och värmde upp kroppen innan jag var tvungnen att gå ut i kylan till tennisen igen. Tyvärr så var det inte en så aktiv tennesträning och jag var inte på mitt bästa, så presterade inte så bra. Tråkigt..! Men men.. ny dag - nya tag. 
 
Idag ska jag och Sofia åka till Miramar för min shopping lista är en mil lång nu... hehe..! Efter det har jag mitt utvecklingssamtal klockan 15.30 och sedan klockan 17 har jag salsa. Där imellan ska jag hinna plugga också eftersom jag har ekonomi prov imorgon. Vi får väl se hur det går.. Hoppas ni alla har en bra Tisdag, och juste kanske ska förklara varför jag åker till ett shoppingcenter på en Tisdag. Det är just pågrund av att vi har utvecklingssamtal idag, då förutom sin tid när man ska vara i skolan, så är man ledig resten utav dagen, gillar det systemet, haha! Adios! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela