26 OKTOBER

Publicerad 2013-10-27 18:32:32 i Allmänt,

Lucas födelsedag! 
 
Ja, igår fyllde alltså Lucia 10 år. Det firades stort och klockan 12.30 var det ca 15 barn här för att fira henne. Jag och Sofia satt mest i vardagsrummet och köket medans barnen var i källaren och åt och lekte lekar. Jag och Sofia fick ibland hjälpa till och Mammen och Abuela pratade i mellan åt med oss. Även när vi satt i soffan (som btw var så mysigt) så kom Abuelo och pratade med oss och lekte lite med Cleo. Igår kändes det verkligen som man var som en i familjen. Lite senare åt vi tårta och den var verkligen jätte god! Nån gång ska jag be om receptet och göra den hemma i Suecia, haha! Efter kalaset och de hade dött ut lite gick jag och Sofia upp på våra rum och chillade och kollade på serier. Vi gjorde ingenting på en ganska lång tid och jag märkte hur Sofia började bli rastlös. Efter lite övertalning från Sofias sida begav vi oss senare till skolan där vi träffade några andra. Vi satt där och pratade mest och gjorde egentligen inte så mycket. Klockan 21.30 började vi dra oss hemmåt, det ända var att det regnade ganska rejält. Vi fick dock skjuts av Rosanna och Birgitta som också bor i Los Pacos - så snällt av dem! Så vi slapp att bli rejält blöta. När vi kom hem var ingen av oss direkt hungriga så vi gick upp på våra rum igen och kollade på serier och åt godis, pratade och hade bara en allmänt skön slappar kväll. 
FELICIDADES LUCIA! (Bild tagen från Sofias blogg, dock tagen av mig - inte stolt fotograf, haha!) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela