FERIAN

Publicerad 2013-10-07 20:20:40 i Allmänt,

 
 
(Två översta bilderna tagna från Sara, den sista från FB någonstans, haha!)
 
Tänkte berätta lite om min gårdag. Dagen började med att jag vaknade ganska sent, var hyfsatt trött och bara allmänt seg så jag låg väl kvar i sängen tills klockan var 12. Klockan tickade på och planerna för dagen ändrades hela tiden men tillslut gjorde vi ingenting iallafall. Jag försökte plugga lite men blev störd ibland av Sofias rastlöshet, haha! Klockan började närma sig 7 och jag och Sofia började göra oss iordning för kvällen. Vid 9 gick vi hemifrån för att möta upp de flesta vid ferian. Inget hade direkt dragit igång än (tyckte vi), så vi begav oss mot piren där vi träffade några andra chicas. När vi sedan hade suttit där i en timme kände vi för att röra på oss så vi gick upp på stan lite. Haha, tyvärr så var det helt dött överrallt så vi gick till Ferian igen. Som tur va var det lite mer drag och vi mötte nästan alla från skolan. Kvällen gick nästan bara ut på att gå runt, det var inte så mycket drag på "dansställena" och inte heller på gatorna, så somsagt så träffade man på folk ibland, bytte grupp för att gå med de andra, bytte igen, gick runt. Så var kvällen i sin helhet. Vid 3.20 Satte vi oss på ett matställe där en av tjejerna tog en macka. Efter det åkte vi äntligen hem! Kvällen var kul men jag tror jag hade lite för höga förväntningar. Jag trodde det skulle vara mer drag, mer dans osv. Men det var kul att prata med folk och se hur ferian såg ut. Ni ser ungefär på den sista bilden hur det såg ut, så det var ju super mysigt att gå där under alla lysen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela