"FINT VÄDER"

Publicerad 2013-10-30 18:18:30 i Allmänt,

Detta kommer vara ett sånt där stelt inlägg i liknelse med när man säger att "fint väder det är idag", för jag har verkligen inget viktigt att berätta om. 
 
Haha, en liten ovanlig inledning på ett blogginlägg men det får duga. Somsagt så har det inte hänt mycket de två senaste dagarna. Igår var det Salsa i två timmar efter skolan vilket alltid får en på bättre humör. Dock på slutet hade jag en sån stor energibrist så kunde knappt stå upp, var även så trött så sovmorgonen jag hade idag var verkligen välbehövlig. Dock hände det en lite läskig sak igår: Det började brinna i ett område lite längre upp i bergen, mellan Fuengirola och Malaga. Fick reda på det genom att min kompis som bor där och han sprang nämligen iväg från salsa lektionen i panik igår. Han beskrev det som att det var som på film, man såg bara eld komma från bergen. Hade halvt hjärtklappning halva kvällen pågrund av att det tills han senare sa att allt var under kontroll. Gosh, så scary! Anyway.. Idag har det inte hänt alls mycket. Som vanligt har jag bara två lektioner idag varav en av dem (spanskan) så fick vi tillbaka våra prov. Blev faktiskt hysfatt nöjd med resultatet och ska iallafall verkligen inte klaga. Efter skolan hände det verkligen inte mycket, var kvar 1 och 1/2 timme efter jag hade slutat och gjorde verkligen ingenting. Ville typ inte gå hem och kände inte för att göra någonting heller så det var bara att hänga i skolan. Hur ofta händer det liksom? Att man vill vara kvar i skolan, haha! Just nu sitter jag bara i min säng och är förvånad för att jag inte har något plugg. Eller jag har ju lite plugg som ska vara klart framöver men känner mig verkligen inte stressad eller ingen panik eller nått, så skönt! Och för att njuta av det ska jag sätta på ett avsnitt av New Girl, såg även på min käre väns blogg att andra säsongen av The Carrie Diaries har kommit ut så det måste jag kolla på. Vet inte hur jag kunde ha missat det, men tack käre vän för påminelsen! Haha! 
Hade ingen speciell bild att bjuda på, så det fick bli denna. Min käre vän Sofia tyckte hon ville använda lite Stockholmsord så därför blev det denna meningen till. Hahah! Så himla rolig! O ja, vi skriver till varandra på FB trots att vi har bara en trappa i mellan oss..! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela