FREDAG - 18 OKTOBER

Publicerad 2013-10-20 23:19:00 i Allmänt,

 
 
Tänkte snabbt lägga in ett inlägg angående fredagen. Den var väldigt mysig, jag tyckte den även då var anmärkningsvärd här på bloggen. 
 
Så Fredagen. Dagen innehöll inte så mycket skola direkt. Hade sovmorgon till 11 då jag började med ekonmi, som btw är så mycket roligare nu! Sen hade jag en halvtimmes lunch pågrund av att vi har ett klassråd som tar upp en halvtimme av vår lunch. Men som tur är behöver man inte stressa för man har mer tid än vad man tror. Dock efter lunchen hade jag ett otroligt roligt Naturkunskaps prov... (lägg märke till min ironi). Dock ska jag väl inte vara för ironisk för det gick faktiskt bättre än vad jag hade trott. Skoldagen avslutades med beachvollyboll på stranden som idrott. Vi begav oss sedan tillbaka till skolan för att duscha av oss och göra oss iodrning. Vi skulle nämligen åka till Michelle som bor i Marbella. Jag och Felicia fick skjuts av Felicias snälla mamma, dock var vi lite tidiga så vi stannade på en strand intill Marbella där de som ville bada fick bada. Där var vi och tog några fina bilder och tillbringade lite tid innan vi skulle bli avlämande hos Michelle. Väl framme satt vi och pratade och körde en lek (som var skit svår, haha!), fick även en visnings runda i hennes hus som är så extremt fint! Vi gjorde oss sedan lite iordning för att äta middag ute. Kvällen i sin helhet så var det mycket prat och skratt, vi hade det allmänt bra helt eneklt. Vid 9 hämtade också Felicias snälla mamma oss och Felicia och jag sa hejdå till las chicas och åkte hem. Mycket mysig kväll med andra ord! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela