GRUPO DE SALSA

Publicerad 2013-10-26 19:16:59 i Allmänt,

Hola amigos! 
 
Gårdagen alltså. Salsa gruppen träffades utanför ett café som heter Bogart´s Café. Vi gick sedan vidare till någon annan salsa klubb som låg lite längre bort. Där satte vi oss alla och pratade lite och sedan började vi dansa! Det var verkligen super kul att dansa, dock lite synd (eller synd kan jag ju inte påstå) men eftersom det är ganska många tjejer i salsagrupppen och inte så många killar så var det att många tjejer fick stå och kolla på ganska länge och vänta liksom. Men efter ett tag kom några andra (bl.a Sofia) till caféet och joinade. När vi kände att vi var klara med det stället gick vi tillbaka till Bogart´s Café där de nästan alltid har liveband (tror jag). Så där var det lite mer liv och fart vilket var kul! Men vi tröttnade även där och gick sedan vidare, då splittrades även salsagruppen. Jag gick då med Sofia, Ellen, Lisa och några till, till en dansklubb. Eftersom det inte var så mycket drag ute stod vi mest och pratade. På dansklubben träffade vi dock några från skolan bl.a Malin och hennes kompisar från Sverige. Somsagt stod vi mest och pratade och då bestämde sig några för att gå hem. Jag och Sofia stannade dock kvar och gick in på dansklubben igen och dansade our asses of (så nu kan vi bocka av en punkt på vår bucketlist, eller hur Sofia? Haha) Vi fuldansade verkligen och om jag hade dansat så när de var jätte mycket folk där så hade alla säkert tyckt jag var skitkonstig, haha. Men kände att igår brydde jag mig verkligen inte och Sofia och jag bara körde. Efter 1 timmes fuldans började vi dock tröttna och började traska hemmåt till fots för en gång skull. Vi var dock lite rädda vid några tillfällen men vid ca 2.30 var vi hemma. Kul kväll med mycket dans! 
 
Jag ska berätta om idag i ett annat inlägg, hinner dock inte nu för att Sofia tjatar på mig att vi måste gå nu, vilket vi måste. Vi ska nämligen till skolan och träffa några andra, hänga där lite och sen kanske dra till Miramar (om jag orkar). Sen blir det myskväll efter det med fix av Halloween utklädnader och film. 
Grupo de salsa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela