Här ska det vara en rubrik men jag kommer inte så någon så det blir lite flumtext istället hehe

Publicerad 2013-10-06 18:20:00 i Allmänt,

Holaa! 
 
Tänkte att jag kunde slänga in ett litet gästinlägg medans Jempi står i duschen. För er som inte vet heter jag sofia, kommer från götet och är Jennifers hermana. Just nu sitter jag i hennes rum och lyssnar på henes spotify lista, ganska så sjukt att vi har exakt samma musik smak! Ikväll börjar ferian dvs Funkans festvecka så ikväll ska vi ut och baila baila med massa andra! Ska bli såå kul. Nu verkar det som att Jempi kommer så nu måste jag säga hejdå! Titta gärna in på min blogg om ni vill, haha inte alls smygreklam! :)) 
 
Beso
 
Bilder från våran filmkväll igår som spårade med massa biilder o videos istället! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela