HOSTA HOSTA

Publicerad 2013-10-16 20:48:28 i Allmänt,

Idag har det varit en ganska så normal dag! 
 
Började klockan 11.20, dock så glömde jag bort att vi hade flyttat engelskan till idag så missade den.. sä jäkla synd asså...! Haha! Hade min första lektion som var spanska och sedan lunch. När jag nu nämner lunch så kan jag meddela att vi har världens bästa mat på vår skola. Jag har nog aldrig ätit så god skolmat som den här! Sa det bara för att göra er där hemma extra avensjuka liksom, haha! Efter lunch hade jag håltimme och jag pluggade flitigt med några personer som kom och gick lite. Kände mig väldigt effektiv och gjorde mycket utav matten. När klockan började dra sig mot 15.30 började min sista lektion som var ekonomi, även den var ganska chill. Vi håller på att göra affärsplaner och jag har världens bästa affärside så automatiskt blir det ju kul! Efter skolan har vi något som kallas "mattestuga" på onsdagseftermiddagar, så jag och Jessica gick dit och pluggade matte inför provet vi har imorgon. Efter någon timme kände vi båda inte riktigt för att gå hem så vi satte oss på ett annat ställe och pluggade lite allt möjligt. Jag försökte göra min Spanska läxa som jag har tills imorgon, men det gick ju inte så bra.. Vi pratade, gjorde läxor, chillade, sen kom Sofia och joinade oss och då pratade vi ännu lite till. När vi kollade på klockan konstaterade vi alla att vi aldrig har varit i en skola så länge inpå kvällen som vi var. Vi började gå därifrån vid 19.45 tror jag, och nu har jag varit hemma i ca 20 min kanske. Haha två lektioner idag dock längsta dagen i skolan! Och juste kanske ska förklara hur jag menade med rubriken också - annars hade det varit rätt osammanhängande, haha! Nej men jag har haft en väldigt irreterande hosta i typ två dagar nu. Jag är varken förkyld eller nått annat men det när jag hostar låter det som jag har varit förkyld i typ en vecka, samtidigt som min röst försvinner lite då och då fastän jag inte är hes. Väldigt märkligt, haha så nu fick ni det förklarat. 
Hade ingen rolig bild från idag så jag kan visa er alla gäststudenter på skolan istället! Ni vi var på tjurfäktningsarenan i Ronda. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela