JAG DRUNKNAR

Publicerad 2013-10-09 23:05:14 i Allmänt,

Asså förlåt men nu kommer det komma ett väldigt negativt, deprimerande och vädigt argt inlägg.. 
 
Jag orkar inte med mina läxor/ prov/ inlämningar just nu.. Jag har hur mycket som helst. Jag dunknar seriöst i ett hav av skolböcker/ papper/ pennor allt som har med skolmaterial att göra.. Nu tänkte jag räkna upp för er allt som jag har framöver: 
 
Torsdag: 
- Kommunikations prov 
- Svenska uppgift: Kolla på 1,5 h timmes lång film 
- Spanska läxa 
 
Fredag: 
- Naturkunskap: Inlämimng av instuderingfrågor (vem har seriöst in inlämning på instuderingsfrågor om ett prov) 
- Svenska: Renskriva personporträtt 
 
Måndag: 
- Engelska inläming 
 
Tisdag: 
- Naturkunskaps prov 
 
Torsdag: 
- Matte prov 
 
Fredag: 
- Renskrivning av Ekonomi inlämning 
 
Måndag: 
- Engelska prov 
 
Asså jag orkar seriöst inte. Ni vet det läget när man har så mycket så vad man än gör så hinner man inte med någonting och tillslut så skiter man i det. Så känner jag just nu. Jag sitter och skriver ett blogginlägg när jag egentligen borde skriva och öva på den där j*vla naturkunskapen. Det är den som jag har mest panik över, för jag kan verkligen inte ämnet.. Jag förstår väldigt lite och jag har verkligen inget intresse utav att lära mig det heller. Men det går ju liksom inte att göra nånting åt.. Jag får väl få F då.. Dessutom är det Ferian hela helgen och förmodligen utgång. Men det är väl ioförsig ganska bra för jag kommer ändå inte plugga en Fredag och en Lördag kväll. Men på dagarna lär jag ju få sitta inne hela dagarna för att kunna vara någorlunda förberedd inför de jag har framför mig. 
 
Förlåt för ett väldigt nerstämt inlägg men jag var bara tvungnen... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela