PLAZA MAYOR

Publicerad 2013-10-08 01:14:35 i Allmänt,

Hola todos! 
Idag har det varit en mycket bra dag! Dagen började med att jag vaknade väldigt sent (enligt mig), 11 vakande jag till och började kolla på andra avsnittet på Glee! Är så himla glad över att de har börjat sändas igen. Klockan 13 började göra mig iordning för att möta upp Felicia vid Los Boliches stationen för att åka till Plaza Mayor för lite storshopping, haha! Vi handlade kläder, åt lunch/middag (något mitt i mellan), och åt glass och gick runt och njöt av sagobyn som vi började kalla det. Vid 7 tiden började vi dra oss hemmåt. Sen dess har jag bara chillat, skulle pluggat men såklart blev det inget av det. Kollade istället på första avsnittet av The Vampire Diaries! Det har äntligen kommit ut!! Så glad, och såklart är det fortfarande lika bra!! Just nu är jag super trött och super hungrig.. Men ska besvara den första längtan och det är att sova. Imorgon är det en väldigt lång dag, ser både fram emot den och inte. Hoppas ni alla får en god natts sömn, haha! Gonatt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela