PROVENS DAG

Publicerad 2013-10-21 18:26:27 i Allmänt,

Idag har jag klarat av ett engelska prov, fått tilbaka ett förkassligt matte prov och haft/ har panik över mitt kommunikations prov. Idag är det en härlig dag..! Nej men engelskan tycker jag faktiskt gick hysfatt bra för att inte ha pluggat nästan nånting. Matten gick ju inte sådär bra vilket jag var väldigt förbannad på ett tag men min kompis lyckades få mig att tänka på annat så det var ju positivt, haha! Sen har jag ju fortfarande panik över kommunikations provet imorgon som är muntligt. Men förhoppningsvis lugnar det väl ner sig snart. 
 
Just nu är jag hemma con mi familia. Mi hermana är dock inte hemma ahora, pågrund av att hon har sin familia sueca aquí och hon är med dem eftersom de åker hem imorgon. Det är lite lonley här utan henne men jag ska underhålla mig med annat under tiden. För snart jag ska gå och ha min första tennis träning, wihoo!! Äntligen säger jag bara. Har typ tjatat på min idrotts lärare ända sen vi började att jag har velat spela tennis och nu äntligen ska jag det! Jag och en tjej i skolan ska börja på det, vi bor ungefär grannar och tennisklubben är ca 5 min här ifrån så det är hur perfekt som helst. Men nu måste jag börja göra mig iordning osv, men ni alla får ha ett försök till en trevlig måndag, haha! 
Så är såg det ut igår när jag pluggade i solen samtidigt som jag åt min Special K energy bar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela